Info

ÚJRA MAGYAR SIKER

Cannes1
Írta: film

Magyar filmes siker Cannesban

 

Két arany delfint is elnyert a Greenroom a vállalati filmeknek rendezett nemzetközi versenyen. A Cannes Corporate TV&Media Awardson aranyat még nem nyert magyar alkotás.

Cannes, Franciaország – Az idei Cannes Corporate Media & TV Awards nyertesei Cannesban, a Palm Beach-en vehették át díjaikat. A világ egyik legnagyobb nemzetközi vállalati filmes fesztiváljáról a magyar nyertes a Greenroom Reklámügynökség két arany trófeával térhetett haza.

A nemzetközi versenyre 772-en jelentkeztek, 40 országból (köztük Ausztrália, Brazília, Egyesült Arab Emírségek, Hollandia, Hong Kong, Japán, Katar, Németország, Singapúr, Svérdország, Thaiföld, Kanada, USA és Oroszország). 152 filmet 36 kategóriában díjaztak Arany, Ezüst és a Fekete Delfin Trófeával. A nyertesek részletes listája megtalálható a fesztivál honlapján.

Cannes1

A magyar díjnyertes filmek

Magyarok még soha nem nyertek aranyat a Cannes Corporate Media & TV Awardson (tavaly az Opera imázsfilmje ezüst delfint nyert), de most egyből kettőt is hazavihettek.

 

A Greenroom a “MOL Group – UPPP Campaign Video 2014: Enter if you Dare!” filmjével nyert arany díjat az integrált kommunikáció kategóriában. A zsűri a díjátadón kiemelte, hogy ebben a kategóriában rendkívül erős volt a mezőny, ezért három ezüst díjat is kiosztottak az arany mellett. A nyertes film a 13 országban futó UPPP toborzó kampány részeként földtudományi és olajmérnöki képzésben résztvevő hallgatók figyelmét hívta fel, az egyetemisták részére indított virtuális olajfúró versenyre.  (rendező: Mankovits Marcell)

Trailer (40s):

https://www.youtube.com/watch?v=5r42eLzhHeM

Hosszú verzió film (5 min)

https://www.youtube.com/watch?v=nP-O4WvUEu8

A Greenroom másik első helyezett filmje, a Magyarországon már négy díjat besöprő, NESTLÉ Purinának készített „HEROSZ Happy Hours Animal Shelter Digital Campaign”, a  Szponzoráció, Non-profit, CSR kategóriában vihetett el Arany Delfint. A kisfilm az 1 %-os adókért küzdő videók kliséit parodizálva szerzett jelentős adományokat a PURINA által támogatott Herosz Állatotthonnak. (rendező: Sós  Bálint)

https://www.youtube.com/watch?v=r2u5qklGdV8

A díjról

A Cannes Corporate Media & TV Awards évente díjazza a világ legkíválóbb vállalati filmjeit, online média és TV-s dokumentumfilmeket. A díjakat – vállalati filmes fesztiválként egyedülállóan – a világ egyik legfontosabb filmközpontjában – Cannesban, Franciaországban adják át. A Cannes Corporate Media & TV Awards-ot a Filmservice International alapította 2010-ben, székhelye Bécs. Azóta a fesztivál folyamatosan nő és így válik világszerte a vállalati filmek egyik fő fesztiváljává.

 

 

 

 Cannes2 (1)

 

 

Stábok:

MOL GROUP UPPP FILM

Megbízó: MOL GROUP

Head of Group Corporate Communications, Vice President: Dominic  Köfner

Head of Digital Marketing and Communications: Birinyi Gábor

Ügynökség: Greenroom

www.greenroom.hu

Kreatívigazgató: Vida Gusztáv

Account director: Botos István

Senior szövegíró: Jávor Bence

Produkció: Top Dog Films

www.topdog.hu

Rendező: Mankovits Marcell

Operatőr: Győri Márk

Vágó: Győri Márk, Mankovits Marcell

Gyártásvezető: Nikléczy Attila

Forgatókönyv: Mankovits Marcell

Utómunka: Digital Apes

HEROSZ HAPPY HOURS FILM

 

Megbízó: Herosz Állatotthon

Ügynökség: Greenroom

www.greenroom.hu

Kreatívigazgató: Vida Gusztáv

Account director: Botos István

Senior szövegíró: Jávor Bence

Account manager: Pomozi Bernadett

Produkció:

Rendező: Sós Bálint

Operatőr: Garai Gábor

Vágó: Szabó Tamás

Gyártásvezető: Násztor Bence

Hang: Kiss Attila