Pályázatok

REKLÁMFILM FORGATÓKÖNYV PÁLYÁZAT

 

A Budapest Film Academy/ELTE és a Marquard Media közösen olyan kreatív reklám ötleteket vár a Men’s Health férfi magazin népszerűsítésének céljából, amelyek hatékonyan képesek vírusvideóként is terjedni az interneten.

A beküldött ötletekre vonatkozó elsődleges elvárás, hogy eredeti, emlékezetes, kifejező legyen, mely azonnal megragadja nézőinek figyelmét, s vírusvideóként megosztásra sarkall. Legfontosabb az ötlet eredetisége, szellemessége, a jelentkező kreativitása.
Beküldési határidő: 2012.október.13. 

A beérkezett forgatókönyvek közül a legjobbat a Budapesti Film Academy diákjai a nyertes íróval közös együttműködésben elkészítik. Kiváló lehetőség ez, hiszen egy profi kiadó vállalat reklámjának megírásáról van szó, melynek során lehetőség nyílik arra, hogy sikeres reklám szakemberekkel, filmkészítőkkel dolgozhassanak.

A forgatókönyvek a következő ötletek egyikének felhasználásával kell elkészülnie, esetleg minimális
változtatásával kell élnie:

– Milyen hétköznapi helyzetek lehetnek izzasztó és megerőltető megpróbáltatások egy olyan férfi számára, aki nem elég edzett, nem törődik magával. Milyen hátrányok származnak belőle? Pl. nem éri el a buszt, ami után futni kellene, ezért lekési a randevúját és egy fittebb társa elhappolja előle a lányt. A fitt fiú zsebében vagy autója hátsó ülésén pedig ott van a magazin. Szeretnénk pozitív üzenetet közvetíteni, ennek érdekében azokra az előnyökre kellene koncentrálni, hogy a férfi MH-t olvas.

– Milyen szuperhőshöz hasonló képességekre tehetnek szert, ha követik a MH tanácsait?

– Ha menőzni akarnak a csajoknak, segíthet a MH!

– Az egész világ egy edzőterem (hétköznapi helyeken is lehet edzeni, az utcán, egy üzletben, egy aluljáróban…)

– A magazin 6 pillérének bemutatása vicces és kreatív módon.

– Idősek beszélnek napjaink fitnesz/futás/egészség/pénzügy témáiról viccesen, miszerint unokájuk, gyerekük milyen furcsa dolgokat művel („térikszel”, futnak és nem muszájból, alig isznak) ami számukra érhetetlen, vagy azt hiszik, hogy a trx egy drog stb..)

– Fontos, hogy a videó legyen humoros, mert a MH magazin is az, de ne erőltetett módon. Kerüljük a videóban a sztereotípiákat (Pl. az elhízott férfi rossz, az izmos jó…).

A Budapest Film Academy a beérkezett anyagok közül kiválasztja az öt legjobbnak ítélt forgatókönyvet. Ezeket prezentálja a Marquard Media kiadónak, aki végül kiválasztja a nyertes ötletet. A pályázat fődíja, a győztes érdeklődésének leginkább megfelelő, egy szabadon választott (író, rendező, producer, operatőr, vagy vágó-hangmérnök) filmkészítő kurzus a Budapest Film Academy/ELTE a következő (2013 tavaszi) szemeszterében.

 

További információ:
contest@budapestfilmacademy.com
http://www.budapestfilmacademy.com