2022 ősz

Órarendek

Szabad bölcsészet BA filmelmélet és filmtörténet specializáció – órarend

Filmtudomány MA órarend

Mozgókép BA órarend

Kurzusleírások

Szabad bölcsészet BA

FLM-101_01_Film_és_társművészetei_Vajdovich-Vincze

FLM-101.05_Filmelmélet alapozó_Filmesztétikai alapfogalmak_Vincze Teréz

FLM-214.01_Film és pszichológia_Szakszövegolvasás_Margitházi Beja

FLM_215.01_Film és technológia_Varga Balázs

FLM-222.02_Filmelemzés 1_A filmkép_Margitházi Beja

FLM-223.01_Filmelemzés 2_A_montázs_Vincze Teréz

FLM-223.03_Filmelemzés 2_A montázs_Kránicz Bence

FLM-224.02_Filmelemzés 3_Narráció_Gelencsér Gábor

FLM-233.03_ FLMD16-111.03_Magyar film a hetvenes években_Gelencsér Gábor

FLM-242.06_A modernizmus a hatvanas években_Kovács András Bálint

FLM_242.04_FLMD16-111.11_OT-MMK-253.06_MOZ_103_FLMD16_111.11_Kortars egyetemes film_Varga Balázs

FLM-242.12_FLMD16-111.21_Klasszikus hollywoodi filmtörténet_Kránicz Bence

FLM-240_MOZ-101_OT-MMK-251_Egyetemes filmtörténet_Filmtörténet 1. – Pápai Zsolt

FLM-253.02_Tanulmányírás_Kránicz Bence

FLM-272.06_A filmmusical_Vincze Teréz

FLM-272.18_Modern gengszterfilm_Pápai Zsolt

FLM16-283.11_Videoesszé_Strausz László

FLM16-283.28_Forgatókönyvírási alapismeretek_Kolozsi László

FLMD-377.10_FLM-292.25_MOZ-142.07_FLMD-334.08_Gyártási ismeretek rendezőknek_Sipos Anna

FLM18-402.45_Remixesztétikák, retrotópiák, hiperkulturalizmus_Keskeny András

FLM18-402.46_A Kádár-korszak társadalmának mozgóképes és kulturális reprezentációja_Mravik Patrik

FLM18-401.09_OT-MMK-301.26_Fiatalok és az új hullámok_Milojev Zsanett

Mozgókép BA

FLM-240_MOZ-101_OT-MMK-251_Egyetemes filmtörténet_Filmtörténet 1. – Pápai Zsolt

MOZ-121_Filmelemzés 1_A filmkép_Vajdovich Györgyi

MOZ-242_Forgatókönyvírási gyakorlatok 1_Kárpáti Péter

MOZ-222_Gyártásszervezési ismeretek_László Sára

FLMD-377.10_FLM-292.25_MOZ-142.07_FLMD-334.08_Gyártási ismeretek rendezőknek_Sipos Anna

Filmtudomány MA

FLM-233.03_ FLMD16-111.03_Magyar film a hetvenes években_Gelencsér Gábor

FLM-242.06_A modernizmus a hatvanas években_Kovács András Bálint

FLM_242.04_FLMD16-111.11_OT-MMK-253.06_MOZ_103_FLMD16_111.11_Kortars egyetemes film_Varga Balázs

FLM-242.12_FLMD16-111.21_Klasszikus hollywoodi filmtörténet_Kránicz Bence

FLMD16-212.35_Államszocializmus a kortárs tévésorozatokban_Hermann Veronika_Strausz László

FLMD16-212.37_A road movie műfaji mintázatai a magyar filmben_Gelencsér Gábor

FLMD16-212.36_Western_Hirsch Tibor

FLMD-232.34_Szuperhősök a globális filmkultúrában_Kránicz Bence

FLMD-242_Írásgyakorlat_Margitházi Beja

FLMD-322.107_Női szerzői életművek_Vincze Teréz

FLMD16-312.35_FLMD-313E.05_Eastern European Popular Cinemas_Varga Balázs

FLMD-322.108_Bevezetés a művészet kognitív és evolúciós elméletébe_Kovács András Bálint

FLMD_334.07_FLMD-322E.68_Human Rights in Contemporary Documentary Films_Margitházi Beja

FLMD-342.14_OTDK műhelyszeminárium_Pápai Zsolt

FLMD-346.01_Írásgyakorlat_Academic_writing_Varga Balázs

FLMD-374.09_Gyakorlati dramaturgia (kreatív irás)_Kárpáti Péter

FLMD-376.23_Filmdramaturgia_Bacskai Brigitta

FLMD-376.24_Vágás – kezdő és haladó (Avid)_Bacskai Brigitta

FLMD-377.10_FLM-292.25_MOZ-142.07_FLMD-334.08_Gyártási ismeretek rendezőknek_Sipos Anna

Tanárszak

OT-MMK-221_Filmelemzés1_A filmkép_Gelencsér Gábor

OT-MMK-222_Filmelemzés 2. A montázs – Pápai Zsolt

FLM-240_MOZ-101_OT-MMK-251_Egyetemes filmtörténet_Filmtörténet 1. – Pápai Zsolt

OT-MMK-281_Tömegkultúra_Bevezetés a műfajtörténetbe – Pápai Zsolt

FLM18-401.09_OT-MMK-301.26_Fiatalok és az új hullámok_Milojev Zsanett