A Typotex kiadó bemutatja Marshall McLuhan Médiamasszázs c. könyvét.
A Médiamasszázs egy visszapillantó tükör, amely a láthatatlan és a természeti környezet, az érzékszervi hatások, a tömegmédia mindennapjai, a fogyasztói javak, a sajtó, a reklámok, és a művészetek kaleidoszkópját mutatja számunkra. Kétségkívül tudománytörténeti jelentőségű mű. Quentin Fiore illusztrációi és Jerome Agel kiegészítései kísérik, melyek McLuhan tudás, eredetiség, provokáció és intuíció iránti szenvedélyességére reflektálnak.
Marshall McLuhan kanadai tudós, filozófus, irodalomtanár és irodalomkritikus, rétor és kommunikáció-teoretikus volt. Munkássága a médiaelmélet egyik sarokköve, melyet a reklám- és médiaipar a gyakorlatban is alkalmaz.
Nevéhez fűződik „a médium maga az üzenet” („the medium is the message”) szlogen és a „globális falu” („the global village”) fogalom bevezetése, valamint a hozzájuk tartozó elméletek kidolgozása.
Résztvevők:
Müllner András (tanszékvezető egyetemi docens, ELTE Média és Kommunikáció Tanszék)
Z. Karvalics László (egyetemi docens, SZTE, Könyvtár-és Humántudományi Tanszék)
Bujdoso Attila (Kitchen Budapest)
Program: hangjáték, vetítés, beszélgetés, evés-ivás, masszírozás
Időpont: 2012.11.05. (hétfő) 18:00-20:00
Helyszín: Kitchen Budapest (1092 Budapest, Ráday u. 30., bejárat a Biblia köz felől)
A könyv a helyszínen 30% kedvezménnyel vásárolható meg.
Az eseményen való részvétel ingyenes.