Döntési folyamatok a filmmarketingben
Egy film plakátjának, előzetesének csak a végső, elfogadott változatát látjuk. Mégis, egy film marketingje akkor profi, ha számos előzetes koncepció készül. Az előadás az előzetes koncepciókkal és a döntési folyamattal foglalkozik,
ami hozzásegít minket a végleges kampány megalkotásához. Bartók Anna esettanulmányokon keresztül mutatja be az elmúlt évek magyar filmjeinek promócióját. Mit, mikor és hogyan érdemes kommunikálni? Milyen elemekből áll össze, hogyan épül fel, és mitől lesz jó egy kampány? Milyen eszközöket érdemes használni, és hogyan tudjuk különféle célcsoportoknak eladni a filmünket?
Az előadás angol nyelvű.
Előadók:
John Durie
Kanadai filmmarketing-szakember, több mint 650 film forgalmazását segítette világszerte. Az elmúlt években olyan közkedvelt magyar filmek sikeréhez járult hozzá, mint A martfűi rém, a Testről és lélekről és az 1945.
Bartók Anna
A Forum Film Hungary filmforgalmazó marketing- és kommunikációs vezetőjeként közel 300 film kampányán dolgozott, köztük a Star Wars: Az ébredő Erő, a Hobbit-trilógia, Az éhezők viadala-franchise és a két legutóbbi Bondfilm. Jelenleg szabadúszó marketing-tanácsadóként főleg magyar filmekkel foglalkozik, az elmúlt egy évben a két legnézettebb magyar film, a Kincsem és a Valami Amerika kampánya köthető a nevéhez, valamint részt vett A Viszkis kampányában is.
Az angol nyelvű előadás ingyenes, de regisztrációhoz kötött: http://mnf.hu/hu/palyazatok/john-durie-es-bartok-anna-eloadasa
Az előadás az MNF Fast Forward Programja keretében kerül megrendezésre.
Időpontja: 2018.december 4. 16:00-18:30
Helyszín: MOME Z, nagy auditórium (1111 Budapest, Bertalan L. u. 2.)
Facebook esemény: https://www.facebook.com/events/298808717624159/