Órarend
BA-s hallgatók számára
- FLM-101.01 – Film és társművészetei – Vajdovich Györgyi – Vincze Teréz
- FLM-101.02 – Filmesztétikai és műfaji alapfogalmak – Pápai Zsolt
- FLM-201 – Bevezetés a filmtörténetbe – Vincze Teréz
- FLM-211.12 – Klasszikus filmelmeletek – Margitházi Beja
- FLM-221:15b – Filmelemzés 1 – A filmkép – Hirsch Tibor
- FLM 221.13b – Filmanalysis 1 – The image – László Strausz
- FLM-221.16a – Filmelemzés 2 – Montázs – Pápai Zsolt
- FLM-221.17a – Filmelemzés 3 – A narráció – Hirsch Tibor
- FLM-221.18b – Filmelemzés 4 – Értelmezési stratégiák – rövidfilmek – Gelencsér Gábor
- FLM-231.17 – Magyar film az 1970-as években – Gelencsér Gábor
- FLM-241.23 – Dokumentumfilm történet-elmélet – Varga Balázs
- FLM-241.4 – Egyetemes filmtörténet – A modernizmus Kelet-Európában – Bárdos Judit – Gelencsér Gábor
- FLM-241.14 – Egyetemes filmtörténet – A modernizmus előzményei az ötvenes években – Kovács András Bálint
- FLM 241.33 – Postclassical American Cinema – Social Approaches – László Strausz
- FLM-251.3 – Szakdolgozatíró szeminárium – Margitházi Beja
- FLM-251.8 – Szakdolgozatíró szeminárium – Vincze Teréz
- FLM-251.24 – Írásgyakorlat – Angol szakfordítás – Vajdovich Györgyi
- FLM-251.25 – Videographic criticism – László Strausz
- FLM-252.6 – Szakszövegolvasás Realizmus attrakcio CGI – Margitházi Beja
- FLM-271.35 – Modern amerikai gengszterfilm – Pápai Zsolt
- FLM-271.37 – Kortárs gengszterfilm – Pápai Zsolt
- FLM-271.38 – Changing Faces of the Western – Hirsch Tibor
- FLM-281a – FLM-281b – Filmkészítési gyakorlatok 1. – Hajnal Ernő
- FLM-403.9 -Kultúraközi adaptáció a kortárs japán rajzfilmben – Pusztai Beáta
- FLM-403.62 – Regionális western – Benke Attila
- FLM-403.63 – Adaptation and Intermediality – Vajdovich Györgyi
- FLM-403.64 – Found Footage Cinema – Lichter Péter
- FLM-403.69 – Nonlineáris editálás – Szalai Károly
- FLM-403.70 – Eisenstein – Az attrakciótól a tragédiáig – Geréb Anna
- FLM-403.71 – Szerzőiség a kortárs latin amerikai filmben – Árva Márton
- FLM-403.72 – Szakmai gyakorlat – Hajnal Ernő
MA-s hallgatók számára
- FLMD-111.12 – Magyar film az 1970-as években – Gelencsér Gábor
- FLMD-111.18 – Egyetemes filmtörténet – A modernizmus Kelet-Európában – Bárdos Judit – Gelencsér Gábor
- FLMD-111.22 – Egyetemes filmtörténet – A modernizmus előzményei az ötvenes években – Kovács András Bálint
- FLMD-111.26 – FLMD-211.21 – Dokumentumfilm történet-elmélet – Varga Balázs
- FLMD-111.27 – Postclassical American Cinema – Social Approaches – László Strausz
- FLMD-121.07- FLMD-221.10 – Klasszikus filmelmeletek – Margitházi Beja
- FLMD-212.9-FLMD-312.57 – Film és irodalom – Gelencsér Gábor
- FLMD-212.10, FLMD-312.58 – A magyar filmvígjáték társadalomképe – Vajdovich Györgyi, Hirsch Tibor
- FLMD-212.11 – Kelet-európai műfaji film 1 – Varga Balázs
- FLMD-212.12, FLMD-312.60 – Changing Faces of the Western – Hirsch Tibor
- FLMD-222.6, FLMD-322.40 – Testábrázolások a filmben – Vincze Teréz
- FLMD-222.7, FLMD-322.38 – Televíziós médiaesemények – Strausz László
- FLMD-222.8, FLMD-322.41 – Kognitív filmelmélet – Kovács András Bálint
- FLMD-232.13 – Filmelemző szeminárium – Margitházi Beja
- FLMD-252.05 – Cinematic Workshop II – Pálos György
- FLMD-252.05 – Cinematic Workshop II – Salamon András
- FLMD-312.59 – Kelet-európai műfaji film – Varga Balázs
- FLMD-322.39 – Kvantitatív stíluselemző szeminárium – Kovács András Bálint
- FLMD-342.6 – Írásgyakorlatok – Academic writing – Varga Balázs
- FLMD-342.8 – Írásgyakorlat – Angol szakfordítás – Vajdovich Györgyi
- FLMD-342:9 – Videographic criticism – László Strausz
- FLMD-353.3 – Színészvezetési gyakorlatok – Salamon András
- FLMD-353.6 – Operatőri ismeretek – Pálos György
- FLMD-354.6 – Non-lineáris editálás – Szalai Károly
- FLMD-362.6 – Dokumentumfilm-keszítés – Pálos György – Salamon András
- FLMD-362.8 – Rövidfilm készítés – Salamon András – Szalai Károly
- FLMD-382.19 – Forgatókönyvfejlesztés – Pálos György