2025 tavasz Szabad bölcsészet – Film BA órarend
2025 tavasz Mozgókép BA órarend
2025 tavasz Filmtudomány MA órarend
Kurzusleírások:
Szabad bölcsészet BA
BBN-FLM-101.05_Filmelmélet alapozó_Filmesztétikai alapfogalmak_Pusztai Beáta
BBN-FLM-202.01_Bevezetés a filmtudományba_Dragon Zoltán
BBN-FLM-213.08_Filmtudományi ismeretek 1._Film és társadalom_Milojev-Ferkó Zsanett
BBN-FLM-214.02a_Filmtudományi ismeretek 2._Film és pszichológia_Margitházi Beja
BBN-FLM-214.04_Filmtudományi ismeretek 2._Film és pszichológia_Balássy Fanni
BBN-FLM-215.03_BBN-FLM-215.04_Filmtudományi ismeretek 3._Film és technológia_Lubianker Dávid
BBN-FLM-222.02_Filmelemzés 1._A filmkép_Margitházi Beja
BBN-FLM-222.04_Filmelemzés 1._A filmkép_Margitházi Beja
BBN-FLM-222.05_Filmelemzés 1._A filmkép_Hirsch Tibor
BBN-FLM-223.03_Filmelemzés 2._A montázs_Pápai Zsolt
BBN-FLM-223.04_Filmelemzés 2._A montázs_Kránicz Bence
BBN-FLM-224.02_Filmelemzés 3._A narráció_Vajdovich Györgyi
BBN-FLM-224.03_Filmelemzés 3._A narráció_Hirsch Tibor
BBN-FLM-233.09_BMA-FLMD16-111.27_Magyar filmtörténet a hetvenes években_Milojev-Ferkó Zsanett
BBN-FLM-262_OT-MMK22-142_Film és műfajiság_Bevezetés a műfajelméletbe_Tömegkultúra 1._Pápai Zsolt
BBN-FLM-272.07_Klasszikus amerikai gengszterfilm_Pápai Zsolt
BBN-FLM-272.20_A horror és az iszonytató nőiség_Kránicz Bence
BBN-FLM16-282.03_Filmkritikaírás_Kránicz Bence
BBN-FLM-291.01_BBN-MOZ-221_BMA-FLMD-263_Filmszakmai ismeretek_Akar_Vajdovich
BBN-FLM18-401.13_Bevezetés a filmarchívum világába_Barkóczi Janka
BBN-FLM18-402.09_A magyar történelmi film_Nagy Róbert
BBN-FLM18-402.15_Fiatalok és az új hullámok_Milojev-Ferkó Zsanett
BBN-FLM18-402.16_BMA-FLMD-332.08_Filmarchívumi kutatószeminárium_Barkóczi Janka
BBN-FLM18-402.27_Szürrealista témák az A24 stúdió filmjeiben_Gerdesits Pál
BBN-FLM18-402.66_BMA-FLMD16-312.37_Csehszlovák új hullám_Milojev-Ferkó Zsanett
Mozgókép BA
BBN-MOZ-122_Filmelemzés 2._A montázs_Pápai Zsolt
BBN-MOZ-142.19_Az alacsony költségvetésű filmkészítés alapjai_Szabó Márton István
BBN-FLM-291.01_BBN-MOZ-221_BMA-FLMD-263_Filmszakmai ismeretek_Akar_Vajdovich
BBN-MOZ-272_Televíziós gyakorlatok 1._Ferenczi Gábor
BBN-MOZ-282_Filmrendezési gyakorlatok 2._Ferenczi Gábor
Filmtudomány MA
BBN-FLM-233.09_BMA-FLMD16-111.27_Magyar filmtörténet a hetvenes években_Milojev-Ferkó Zsanett
BMA-FLMD16-212.55_BMA-FLMD-232.02_Magyar műfajok_Pápai Zsolt
BMA-FLMD-224.06_Filmelmélet-Szakszövegolvasás_Dragon Zoltán
BMA-FLMD-232.01_Adaptáció és intermedialitás_Esetelemzések_Vajdovich Györgyi
BMA-FLMD-244.01_Kutatásmódszertan_Margitházi Beja
BBN-FLM-291.01_BBN-MOZ-221_BMA-FLMD-263_Filmszakmai ismeretek_Akar_Vajdovich
BBN-FLM18-402.66_BMA-FLMD16-312.37_Csehszlovák új hullám_Milojev-Ferkó Zsanett
BMA-FLMD-322.01_BMI-FLMD-214E.17_BMI-FLMD-314E.35_Contemporary Trauma Documentaries_Margitházi Beja
BBN-FLM18-402.16_BMA-FLMD-332.08_Filmarchívumi kutatószeminárium_Barkóczi Janka
BMA-FLMD-332.09_Történelmi film – kutatószeminárium_Mravik Patrik, Papp Viktor
BMA-FLMD-362.23_BMA-FLMD16-342.08_Forgatókönyvírói praxisok_Kránicz Bence
BMA-FLMD-334.09_BMA-FLMD-365.05_BMI-FLMD-334E.05_BMI-FLMD-365E.02_Video Essay_László Strausz
BMA-FLMD-373.17_Rendezési gyakorlatok_A filmrendezés komplexitása és önismeret_Kis Hajni
BMA-FLMD-378.09_Filmkészítési gyakorlatok_Improvizációs rendezési gyakorlatok_Tóth Barnabás
Tanárképzés
BBN-FLM-262_OT-MMK22-142_Film és műfajiság_Bevezetés a műfajelméletbe_Tömegkultúra 1._Pápai Zsolt