2025 tavasz

2025 tavasz Szabad bölcsészet – Film BA órarend

2025 tavasz Mozgókép BA órarend

2025 tavasz Filmtudomány MA órarend

Kurzusleírások:

Szabad bölcsészet BA

BBN-FLM-101.05_Filmelmélet alapozó_Filmesztétikai alapfogalmak_Pusztai Beáta

BBN-FLM-202.01_Bevezetés a filmtudományba_Dragon Zoltán

BBN-FLM-213.08_Filmtudományi ismeretek 1._Film és társadalom_Milojev-Ferkó Zsanett

BBN-FLM-214.02a_Filmtudományi ismeretek 2._Film és pszichológia_Margitházi Beja

BBN-FLM-214.04_Filmtudományi ismeretek 2._Film és pszichológia_Balássy Fanni

BBN-FLM-215.03_BBN-FLM-215.04_Filmtudományi ismeretek 3._Film és technológia_Lubianker Dávid

BBN-FLM-222.02_Filmelemzés 1._A filmkép_Margitházi Beja

BBN-FLM-222.04_Filmelemzés 1._A filmkép_Margitházi Beja

BBN-FLM-222.05_Filmelemzés 1._A filmkép_Hirsch Tibor

BBN-FLM-223.03_Filmelemzés 2._A montázs_Pápai Zsolt

BBN-FLM-223.04_Filmelemzés 2._A montázs_Kránicz Bence

BBN-FLM-224.02_Filmelemzés 3._A narráció_Vajdovich Györgyi

BBN-FLM-224.03_Filmelemzés 3._A narráció_Hirsch Tibor

BBN-FLM-233.09_BMA-FLMD16-111.27_Magyar filmtörténet a hetvenes években_Milojev-Ferkó Zsanett

BBN-FLM-242.01_BBN-MOZ-141.10_BMA-FLMD16-111.05_BMI-FLMD-213E.02_A Concise_History_of_European_and_American_Film_from_the_Silent Era_to_the_1950s_Vajdovich Györgyi

BBN-FLM-242.18_BBN-MOZ-103_BMA-FLMD16-111.26_OT-MMK-253.08_Kortárs egyetemes filmtörténet_Strausz László

BBN-FLM-262_OT-MMK22-142_Film és műfajiság_Bevezetés a műfajelméletbe_Tömegkultúra 1._Pápai Zsolt

BBN-FLM-272.07_Klasszikus amerikai gengszterfilm_Pápai Zsolt

BBN-FLM-272.20_A horror és az iszonytató nőiség_Kránicz Bence

BBN-FLM16-282.03_Filmkritikaírás_Kránicz Bence

BBN-FLM16-282.18_BBN-FLM16-283.29_Filmkészítési gyakorlatok 2._Improvizációs gyakorlatok_Tóth Barnabás

BBN-FLM16-282.21_Filmkészítési gyakorlatok, filmszakmai ismeretek 2._Szemszögfilmek készítése (Fokalizációs gyakorlatok)_Ferenczi Gábor

BBN-FLM-291.01_BBN-MOZ-221_BMA-FLMD-263_Filmszakmai ismeretek_Akar_Vajdovich

BBN-FLM18-401.13_Bevezetés a filmarchívum világába_Barkóczi Janka

BBN-FLM18-402.09_A magyar történelmi film_Nagy Róbert

BBN-FLM18-402.15_Fiatalok és az új hullámok_Milojev-Ferkó Zsanett

BBN-FLM18-402.16_BMA-FLMD-332.08_Filmarchívumi kutatószeminárium_Barkóczi Janka

BBN-FLM18-402.27_Szürrealista témák az A24 stúdió filmjeiben_Gerdesits Pál

BBN-FLM18-402.66_BMA-FLMD16-312.37_Csehszlovák új hullám_Milojev-Ferkó Zsanett

BBN-FLM18-402.67_BMA-FLMD16-212.54_Műfajok és szerzők_történelem és emlékezet a kortárs kelet-európai filmben_Strausz László

Mozgókép BA

BBN-FLM-242.18_BBN-MOZ-103_BMA-FLMD16-111.26_OT-MMK-253.08_Kortárs egyetemes filmtörténet_Strausz László

BBN-MOZ-122_Filmelemzés 2._A montázs_Pápai Zsolt

BBN-FLM-242.01_BBN-MOZ-141.10_BMA-FLMD16-111.05_BMI-FLMD-213E.02_A Concise_History_of_European_and_American_Film_from_the_Silent Era_to_the_1950s_Vajdovich Györgyi

BBN-MOZ-142.19_Az alacsony költségvetésű filmkészítés alapjai_Szabó Márton István

BBN-FLM-291.01_BBN-MOZ-221_BMA-FLMD-263_Filmszakmai ismeretek_Akar_Vajdovich

BBN-MOZ-272_Televíziós gyakorlatok 1._Ferenczi Gábor

BBN-MOZ-282_Filmrendezési gyakorlatok 2._Ferenczi Gábor

Filmtudomány MA

BBN-FLM-242.01_BBN-MOZ-141.10_BMA-FLMD16-111.05_BMI-FLMD-213E.02_A Concise_History_of_European_and_American_Film_from_the_Silent Era_to_the_1950s_Vajdovich Györgyi

BBN-FLM-242.18_BBN-MOZ-103_BMA-FLMD16-111.26_OT-MMK-253.08_Kortárs egyetemes filmtörténet_Strausz László

BBN-FLM-233.09_BMA-FLMD16-111.27_Magyar filmtörténet a hetvenes években_Milojev-Ferkó Zsanett

BMA-FLMD16-212.53_Fiatalságkonstrukciók az 1970-es, 80-as évek magyar filmjében_Milojev-Ferkó Zsanett

BBN-FLM18-402.67_BMA-FLMD16-212.54_Műfajok és szerzők_történelem és emlékezet a kortárs kelet-európai filmben_Strausz László

BMA-FLMD16-212.55_BMA-FLMD-232.02_Magyar műfajok_Pápai Zsolt

BMA-FLMD-224.06_Filmelmélet-Szakszövegolvasás_Dragon Zoltán

BMA-FLMD-232.01_Adaptáció és intermedialitás_Esetelemzések_Vajdovich Györgyi

BMA-FLMD-244.01_Kutatásmódszertan_Margitházi Beja

BBN-FLM-291.01_BBN-MOZ-221_BMA-FLMD-263_Filmszakmai ismeretek_Akar_Vajdovich

BBN-FLM18-402.66_BMA-FLMD16-312.37_Csehszlovák új hullám_Milojev-Ferkó Zsanett

BMA-FLMD-322.01_BMI-FLMD-214E.17_BMI-FLMD-314E.35_Contemporary Trauma Documentaries_Margitházi Beja

BBN-FLM18-402.16_BMA-FLMD-332.08_Filmarchívumi kutatószeminárium_Barkóczi Janka

BMA-FLMD-332.09_Történelmi film – kutatószeminárium_Mravik Patrik, Papp Viktor

BMA-FLMD-362.23_BMA-FLMD16-342.08_Forgatókönyvírói praxisok_Kránicz Bence

BMA-FLMD-334.09_BMA-FLMD-365.05_BMI-FLMD-334E.05_BMI-FLMD-365E.02_Video Essay_László Strausz

BMA-FLMD-373.17_Rendezési gyakorlatok_A filmrendezés komplexitása és önismeret_Kis Hajni

BMA-FLMD-377.01_Produceri, gyártási gyakorlatok_Gyártási és rendezőasszisztensi ismeretek_Tóth Barnabás

BMA-FLMD-378.09_Filmkészítési gyakorlatok_Improvizációs rendezési gyakorlatok_Tóth Barnabás

Tanárképzés

BBN-FLM-262_OT-MMK22-142_Film és műfajiság_Bevezetés a műfajelméletbe_Tömegkultúra 1._Pápai Zsolt

OT-MMK-223_Filmelemzés 3._A narráció_Vajdovich Györgyi

BBN-FLM-242.18_BBN-MOZ-103_BMA-FLMD16-111.26_OT-MMK-253.08_Kortárs egyetemes filmtörténet_Strausz László

OT-MMK22-301.01_OT-MMK-301.38_Magyar vígjátékok mint Kádárkor-képek_filmelemző szeminárium_Hirsch Tibor